Niestety, ale jakie nasze drogi są – każdy widzi. Dziury, nierówności, wystające lub też opadające studzienki potrafią być zabójcze dla wielu podzespołów w naszym samochodzie. Oprócz zawieszenia i kół cierpi również układ kierowniczy. Drążki kierownicze czy też końcówki drążków kierowniczych to najczęstsze elementy, które ulegają zużyciu/uszkodzeniu w układzie kierowniczym naszego samochodu. Uszkodzeniu może ulec również maglownica. Objawy jej uszkodzenia to luzy na kierownicy, a także przeskakiwanie przekładni. Takich objawów nie wolno lekceważyć
Zajmujemy się regeneracją i wymianą uszkodzonych przekładni kierowniczych. Uszkodzenia tego elementu najczęściej powodowane są bocznymi uderzeniami w koło lub w dłuższym czasie gdy kręcimy kierownicą podczas postoju auta.
Zbyt wielkie luzy występujące na przekładni kierowniczej powodują opóźnioną reakcje samochodu na ruch kierownicą, „pływanie” auta po drodze oraz zwiększone zużycie opon. Z drugiej strony ciasno spasowana przekładnia kierownicza powoduje duże opory oraz szybsze zużywanie się części mechanicznych a w ekstremalnych przypadkach nawet zablokowanie układu kierowniczego.
Przy serwisowaniu Państwa samochodów korzystamy z części renomowanych producentów co gwarantuje nam wysoką jakość. Mechanicy nieustannie doszkalają się w zakresie wiedzy mechanicznej. W naszym warsztacie kontroluje się jakość wykonywanych usług. Każda usługa objęta jest zleceniem serwisowym, na którym podpisuje się mechanik wykonujący naprawę, dzięki czemu staramy się uniknąć źle wykonanej usługi. Pracujemy na najwyższej klasy narzędziach oraz urządzeniach, które eliminują uszkodzenia wykręcanych części w Państwa samochodzie. Używamy urządzenia diagnostycznego firmy Bosch CDIF oraz VCDS.
You must be logged in to post a comment.